Gå til innholdet

Increase Suite
– en enklere hverdag for salg og marked

Ta kontakt om Increase Suite

CRM, salgstøtte og analyse:
et komplett verktøy for salgsvekst!

Increase er markedsleder i dagligvare (dagligvare, KBS og servering), og brukes av mer enn 60 salgsorganisasjoner.

Forsterk hele kundereisen, fra planlegging til gjennomføring av salgs- og markedsaktiviteter, rapportering og analyse.
Med Increase tilbyr Tradesolution en komplett, fleksibel og skalerbar pakke av funksjonalitet
for hele salgs- og markedsorganisasjonen.

Increase er mye mer enn en tradisjonell CRM-løsning.
Increase er unik i måten kildeinformasjon knyttes sammen og vedlikeholdes automatisk.
Det forenkler og effektiviserer hele salgsprosessen for hele organisasjonen, og åpner for videre vekst!

Salgsledelse og KAM:
Jobb smartere og mer effektivt

Planlegg og organiser salgsdistrikter, selgere, aktiviteter, kampanjer, kildedata, rapporter og analyser.
Sett mål, og finn og følg opp avvik.

Salg og marked kan samspille optimalt med én samlet oversikt, og få økt verdiskapning både for bedriften og kundene!

Ta kontakt om Increase Suite

Selgere:
Bedre kundemøter

Et komplett salgsstyringsverktøy for en mer effektiv hverdag – både for selgerne i butikk og for salgsledelsen.

Increase er utviklet spesielt for norsk dagligvare og servering.
Smartfunksjoner identifiserer muligheter, og hjelper selger å prioritere oppgaver. Det gir bedre og mer relevante kundemøter i butikk, økt salg for butikk og leverandør, og bedre kundetilfredshet.

Mer om Increase Sales
Mann foran skjerm med dashboards og grafer

Dataanalyse:
Forstå kunden og markedet

CDP & Insight hjelper deg med å bryte ned, sette sammen og forstå salgsinformasjon. Det gir relevant styringsinformasjon og innsikt for å forsterke planer og foreta riktige beslutninger.

Mer om Increase Analytics

Increase – Velg de modulene som passer for dere:

Kunder i alle størrelser bruker Increase

Fire blide mennesker, 2 kvinner og 2 menn står ved siden av hverandre og ser inn i kamera. Bak vimpel med Tradesolution logo og Red Bull logo. Foto

Red Bull

Karine H. Johnsen, Alexander Grimsmo, Emil Lindegaard

Hege Witsø-Bjølmer, Tradesolution

"

Red Bull er #1 i verdi innen varegruppen energidrikker i Norge.

Innsikt er grunnmuren for vår suksess, sier Emil Lindegaard, Commercial Director i Red Bull Norge.

I samarbeid med Tradesolution har vi fått en enhetlig plattform for innsikt hvor flere av våre interne og eksterne datakilder er knyttet sammen: Et viktig verktøy for at hele den kommersielle enheten kan skape kategorivekst, og være en god samarbeidspartner for butikkene og kjedene.

Med CDP (customer data platform) samles alle datakilder inn i én plattform. Informasjonen vises i oversiktlige dashboards tilpasset brukerne. Dette har muliggjort bedre datautnyttelse og forståelse for selgerne på en måte som ikke den ordinære Increase-løsningen har dekket, samtidig som salgsledelse og KAM’er får tilsvarende overordnede dashboards, sier Emil.

Marexim

Håkon Tellmann Smerud og Torkil Hansen

 

Foto: Marexim

"

Marexim er en ledende leverandør av internasjonale merkevarer til det norske serveringsmarkedet.

– Vi trengte et godt salgsstøtteverktøy for at selgerne og salgsledelsen skulle ha samme fokus og trekke i samme retning, sier Torkil Hansen, Controller i Marexim.

– Med modulene Increase Sales, Management og Insight (analyse) har vi fått et godt styringsverktøy for hele salgsprosessen.
Vi kan opprette kunde- og produktgrupper, og legge inn mål for produkter og kampanjer. Kampanjer planlegges i kalenderen, og salgsmål følges opp underveis, og evalueres i etterkant, sier Håkon Tellmann Smerud, Markedsdirektør i Marexim. Dette gir mye læring og stort salgspotensiale framover.

Voksen mann med briller og ipad i en matbutikk. Foto.

Dr. Oetker

Jørn Evensen og Marius Libo

"

Våre leverandører har høye krav til oss om effektivitet og nytte i møte med dem. Vi har derfor definert en beste-praksis for hvordan vi skal operere for å nå felles mål i samarbeid med kunden. Her er Increase Sales helt uvurderlig i måten systemet hjelper selgerne våre i å prioritere og utføre oppgavene på.

Det som gjør systemet unikt er måten det sammenfatter både data og oppgaver som hjelper selgeren i møte med kjøpmann. Med Increase har vi løftet snittsalget pr selger. Denne veksten gir oss mange ganger innsatsen, det hjelper oss til stadig forbedringer og til å ha rett fokus og gjøre de rette valgene og prioriteringene. Sammen med kunden øker vi salget, og unngår tomme hyller.

Vi bruker Increase Sales og Insight.

En blåmuggost og syltetøy på et mørkt fat. Foto.

Oluf Lorentzen

Svein Erik Backlund

"

Oluf Lorentzen har siden 1869 vært stolt importør og leverandør av førsteklasses matvarer til dagligvare- og storkjøkkenmarkedet. I dag har vi nær 3000 varelinjer i vårt sortiment, og jakter hver dag på nye smaker og mattrender fra alle verdenshjørner.

Skal vi klare å levere på dette målet, trenger vi et CRM- og salgsstøtteverktøy som effektivt støtter oss i hele kundereisen – fra plan til gjennomføring av salgs- og markedsaktiviteter, rapportering, oppfølging og analyse.

Vi opplever at Increase hjelper både salgsledelse og selgere med å knytte planer og aktiviteter sammen, og å holde fokus på riktige aktiviteter, men riktige produkter til de riktige kundene. Med et så bredt produktsortiment og så mange kunder, er dette avgjørende for om vi lykkes med våre mål.

Vi bruker Increase Sales og Insight.

Support

Alltid inkludert i våre tjenester.
Hverdager kl. 8-16, på norsk og engelsk.

Telefon: +47 4000 7475
E-post: increase@tradesolution.no

To menn i businessantrekk som står i kontorlandskap

Kontakt KAM

Christen Schønfelder
Telefon: +47 416 47 070
E-post: christen@tradesolution.no

Sivert Espeli
Telefon: +47 911 38 283
E-post: sivert@tradesolution.no