I tilfeller av tilbakekalling og tilbaketrekking skal leverandører nå benytte – ReCall – som erstatter tidligere varslingskjema i STAND. ReCall får man tilgang til via Tradesolutions kundeportal, og er en ny og effektiv måte å gjøre jobben på, som sikrer den enkelte leverandør:
Under kan du se vår lille informasjonsvideo om ReCall-portalen. I tillegg finner du nyttig informasjon i Brukerveiledning ReCall og i A quick guide to the ReCall API.
«Vi er veldig fornøyd med ReCall-løsningen. Synes den er enkel i bruk, og at det blir mindre hektisk når vi kan kommunisere til alle kjedene samtidig. I tillegg har vi logg på all dialog vi har hatt med dem»
Mona Brandsdal
Kvalitetssjef, Mills
Trenger du support i EPD?
Vi hjelper deg gjerne!
Telefon: 4000 7475
E-post: epd@tradesolution.no
Coop Norge Handel AS
NorgesGruppen ASA
Rema 1000 i Norge AS
Reitan Convenience AS
ServiceGrossistene AS
Kolonial.no
Marked.no (Rapide AS)
Handleriet.no (Matreb AS)
Samkjøpsgruppen AS
Lokalmat.no
Ønsker du raskere behandlingstid? Vi oppfordrer til å levere inn produktene i god tid innen fristen!