Gå til innholdet

Rask og riktig respons gir positive ringvirkninger

Rask respons er viktig for å holde utstyr og materiell i orden, slik at både salget maksimeres og kvaliteten på produktet ikke forringes. Da er det viktig at serviceoppgaver kan planlegges og gjennomføres effektivt. Med Increase Service sørger du for god kontroll på alle serviceoppdrag og vedlikeholdsavtaler. Systemet gir god oversikt og historikk på utstyr som er distribuert ut til kunde, forenkler planlegging av både løpende oppgaver og faste vedlikeholdsplaner, og øker antallet oppdrag som løses i første besøk.

Hvor mange smil rekker dere i dag?

Å holde oversikt på utstyr, eksponeringsmateriell, kundeavtaler og oppdrag er en krevende oppgave. Increase Service forenkler og effektiviserer hverdagen, og bidrar til smil både hos servicepersonell og kunde. Løsningen inneholder funksjonalitet for:

Besøksplaner og områdefordeling

Fra Management overføres enkelt serviceområder, kundeprioriteter og besøksplaner. Endringer bli umiddelbart tilgjengelig for servicepersonellet.

Rapportering

Service gir tekniker oversikt over egne aktiviteter og kunder – samtidig er det enkelt å rapportere på gjennomføring av oppgaver og aktiviteter, og dokumentering med bilder.

Forenkler og effektiviserer salgsprosessen

Systemet sørger for at servicepersonell kun har informasjon tilpasset hvert enkelt besøk – all informasjon som ikke er relevant filtreres automatisk bort.

Serviceavtaler og utstyrslister

Service holder orden på kundenes serviceavtaler, samt hvilket utstyr som er utplassert på ulike lokasjoner.

Kundeplaner

Besøksplanlegging med ansvarsoverføring, oppgavefordeling, prioritetskoder og ulike salgsperioder.

Produkt- og sortimentshåndtering

Opprett og vedlikehold av varegrupper, prislister, kunde- og produktsortiment.

Kundehistorie:

Aass Bryggerier

For at våre produkter alltid skal være av høyeste kvalitet må tappeutstyret holdes i orden. Før brukte vi mye tid på Excel-skjema for håndtering av serviceoppdrag. I tillegg var det krevende å holde god oversikt over hvilket utstyr hver enkelt kunde hadde. Dette kostet oss tid og penger.

Med Increase Service har service-teknikeren mye bedre oversikt over hva som skal gjøres, historikk på tidligere oppdrag og utstyr hos hver enkelt kunde. Med gode planer og oversikter går oppdragene raskere og det blir riktig første gang. Høy kvalitet i alle ledd betyr at våre kunder blir fornøyde.

Funksjoner vi bruker

Kundehistorie:

Macks Bryggerier

Våre produkter forringes raskt i smak- og kvalitetsopplevelse om tappeutstyret ikke holdes i orden. Før brukte vi masse tid på manuell håndtering av serviceoppdrag, og det var i tillegg nærmest umulig å holde god oversikt hvor alt utstyret var og hvilke utstyr hver enkelt kunde hadde. Dette kostet oss mye tid og penger.

Med Increase Service har service-tekniker en mye bedre oversikt over hva som skal gjøres, og god historikk på tidligere oppdrag og utstyr, hos hver enkelt kunde. Med gode planer og oversikter går oppdragene raskere og det blir riktig i første runde. Dette setter kundene stor pris på, så god service er lik god inntjening.

Funksjoner vi bruker

SUPPORT

Support tilpasset dine behov

Om du er en som elsker å finne ut av tingene selv og som mener brukersupport er unødvendig, eller om ønsket er dedikert oppfølging, så har vi supportpakke som passer. Uansett hva du velger, har du alltid fri support hverdager mellom 08-16.

Sammenlikn pakker