Gå til innholdet

Et grensesnitt for alle kildedata og grunnlagsinformasjon

Management er motoren i Increase Suite. Her samles alt av kildedata og grunnlagsinformasjon i et grensesnitt, og gjør det enkelt og effektivt å definere og vedlikeholde salgsdistrikter, kundeprioriteringer og besøksplaner. Aktiviteter, oppgaver og dataoppdateringer kan umiddelbart gjøres tilgjengelig for selgerne.

Statusoversikt

Få status og følg utviklingen på salg, utførte oppgaver og besøk. Topp 10 kunder og produkter, brutt ned på ulike nivåer.

Aktiviteter

Definer og følg opp aktiviteter og kampanjer. Følg mål og utvikling.

Salgsapparat og distriktsinndeling

Strukturer og vedlikehold salgsapparat, områder og distrikter.

Ordre/kreditering

Ordre- og krediteringsoversikter med kontroll og aktivering.

Kundeplaner

Besøksplanlegging med ansvarsoverføring, oppgavefordeling, prioritetskoder og ulike salgsperioder.

Produkt- og sortimentshåndtering

Opprett og vedlikehold av varegrupper, prislister, kunde- og produktsortiment.

Kundehistorie:

Lofoten

Lofoten har hatt solid vekst de siste årene. Fra å være en lokal produsent, er produktene våre i dag å finne i butikkhyller og kjøledisker over hele landet. Vårt mål er å være i førersetet innen sjømatkategorien, og ønsker blant annet å tilby forbrukere nye produktkonsepter og emballasjeløsninger tilpasset stadig skiftende behov.

Skal vi lykkes i dette, er aktivt og effektivt salgsarbeid og gjennomføring i butikk en viktig nøkkel. Vi opplever at Increase Management og Sales hjelper oss med å være en god og attraktiv samarbeidspartner, og er med å bidrar til at vi når våre mål.

Funksjoner vi bruker

Kundehistorie:

Mesterbakeren

Mesterbakeren forsyner REMA 1000 butikker over hele landet med ferske brød- og bakervarer. Vår ambisjon er å tilby det beste til norske forbrukere, uten at det koster mer!

Vi jobber hardt for at forbrukerne alltid skal finne noe som faller i smak – både nye produkter og blant favorittene vi baker hver dag. Daglig jobber vi tett med REMA 1000 og deres kjøpmenn, og vi hadde behov for et godt salgsstøttesystem som kunne gi oss bedre struktur i arbeidet kombinert med god styringsinformasjon.

Etter en grundig prosess landet vi på Increase Sales, og alt etter kort tid så vi resultater! Løsningen gir struktur på planer og løfter gjennomføring i butikk – i tillegg har vi tredoblet antall registrerte butikkbesøk i en gitt periode.

Funksjoner vi bruker