Gå til innholdet

Et grensesnitt for alle kildedata og grunnlagsinformasjon

Management er motoren i Increase Suite. Her samles alt av kildedata og grunnlagsinformasjon i et grensesnitt, og gjør det enkelt og effektivt å definere og vedlikeholde salgsdistrikter, kundeprioriteringer og besøksplaner. Aktiviteter, oppgaver og dataoppdateringer kan umiddelbart gjøres tilgjengelig for selgerne.

Statusoversikt

Få status og følg utviklingen på salg, utførte oppgaver og besøk. Topp 10 kunder og produkter, brutt ned på ulike nivåer.

Aktiviteter

Definer og følg opp aktiviteter og kampanjer. Følg mål og utvikling.

Salgsapparat og distriktsinndeling

Strukturer og vedlikehold salgsapparat, områder og distrikter.

Ordre/kreditering

Ordre- og krediteringsoversikter med kontroll og aktivering.

Kundeplaner

Besøksplanlegging med ansvarsoverføring, oppgavefordeling, prioritetskoder og ulike salgsperioder.

Produkt- og sortimentshåndtering

Opprett og vedlikehold av varegrupper, prislister, kunde- og produktsortiment.

Kundehistorie:

Lofoten

Lofoten har hatt solid vekst de siste årene. Fra å være en lokal produsent, er produktene våre i dag å finne i butikkhyller og kjøledisker over hele landet. Vårt mål er å være i førersetet innen sjømatkategorien, og ønsker blant annet å tilby forbrukere nye produktkonsepter og emballasjeløsninger tilpasset stadig skiftende behov.

Skal vi lykkes i dette, er aktivt og effektivt salgsarbeid og gjennomføring i butikk en viktig nøkkel. Vi opplever at Increase Management og Sales hjelper oss med å være en god og attraktiv samarbeidspartner, og er med å bidrar til at vi når våre mål.

Funksjoner vi bruker

Kundehistorie:

Aass Bryggerier

For at våre produkter alltid skal være av høyeste kvalitet må tappeutstyret holdes i orden. Før brukte vi mye tid på Excel-skjema for håndtering av serviceoppdrag. I tillegg var det krevende å holde god oversikt over hvilket utstyr hver enkelt kunde hadde. Dette kostet oss tid og penger.

Med Increase Service har service-teknikeren mye bedre oversikt over hva som skal gjøres, historikk på tidligere oppdrag og utstyr hos hver enkelt kunde. Med gode planer og oversikter går oppdragene raskere og det blir riktig første gang. Høy kvalitet i alle ledd betyr at våre kunder blir fornøyde.

Funksjoner vi bruker