
- Arrangementet har allerede funnet sted
Brand Crunch – et frokostmøte om digitale muligheter i dagligvarebransjen
13. mars - 08:30-12:00
Gratis

Save the date: 13. mars 2025
Vi gjentar suksessen fra i høst og inviterer til en ny Brand Crunch.
Torsdag 13. mars inviterer vi i Tradesolution og SpiritGruppen til et nytt frokostmøte på Nationaltheateret Konferansesenter.
Temaet for dagen er «Effektive kampanjer i sosiale medier – hvordan skape engasjement og salg». Vi får mange spennende foredragsholdere på besøk (blant annet profilbyrået Brandpeople – Et profilbyrå bestående av sterke strategiske rådgivere for utvikling av mennesker som formidler sin kunnskap og lever av å skape innhold – uavhengig av plattform), så pass på å holde av formiddagen.
Vi gleder oss til en innholdsrik og spennende morgen, med masse inspirasjon du kan ta med deg til arbeidet med egne merkevarer.
- Brandpeople v/ Birigtte Bruusgaard og Kaayne: Brandpeople forteller oss om hvordan de jobber med merkevarer, hva merkevarene kan forvente og hvordan du kommer i gang med profilmarkedsføring.
- Spar Gran v/ Roy Morten Lereng: Er sosiale medier god butikk for kjøpmannen?
- Lerum v/ Ronny Solvik: «Building a brand from ZERoh!». Lerum deler refleksjoner og læring gjennom 11 år med utvikling av deres merkevare ZERoh!
- Tradesolution & SpiritGruppen v/ Gjermund Svegården & Thomas Anfinsen: Engasjement, salg og sosiale medier.
Tid og sted:
- Torsdag 13. mars
- Nationaltheatret Konferansesenter
- Registrering og servering fra kl. 08:30, faglig program kl. 09:00-11:30 (inkludert en pause midt i). Vi setter av en halvtime til mingling (til 12:00) også etter det faglige programmet
Vel møtt!
Presentasjoner fra 13. mars: